Share on : Facebook Twitter Google+

Dova pred odlazak u džamiju

ponedjeljak, 4. ožujka 2013.


Allahumme-dž'al fi kalbi nuren,we fi lisani nuren,we fi sem'i nuren,we an jemini nuren,we an shimali nuren,we min emami nuren,we e'azim li nuren,we azzim li nuren,wedž'al fi asabi nuren,we fi lahmi nuren,wedža'lni nuren,we fi lahmi nuren,we fi demi nuren,we fi sha'ri nuren,we fi besheri nuren''

Allahu,daj mi mome srcu svjetlo i na mom jeziku svjetlo i u mome sluhu svjetlo
i u mome vidu svjetlo,i iznad mene svjetlo,i ispod mene svjetlo,s moje desne strane 
svjetlo,s moje lijeve strane svjetlo,ispred mene svjetlo,iza mene svjetlo.
Daj svjetlo u duši mojoj,uvećaj mi svjetlo,povećaj mi svjetlo,daj mi svjetlo,učini me 
svjetlom.Allahu ,daj mi svjetlo,daj svjetlo u mojim živcima,u mome tijelu svjetlo,u mojoj 
krvi svjetlo,mojoj kosti svjetlo i na mojoj koži svjetlo.

Amin ya erhamerrahimiin!

Share on : Facebook Twitter Google+