Share on : Facebook Twitter Google+

Dova koja sadrži dobro ovoga i budućeg svijeta

petak, 27. veljače 2015.



Allahov Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, je za dovu:...

“Allahumagfir li, verhamni vehdini ve afini, verzukni – (Gospodaru moj, oprosti mi, smiluj mi se, zaštiti me i opskrbi me)” – rekao da sadrži dobro ovoga i budućeg svijeta.
(Muslim)

_________________________________

Kaže Allahov Poslanik, sallallahu alejhi we sellem: "Onaj ko sedam puta kaže ove riječi, kada osvane i zamrkne, biće mu dovoljno da riješi dunjalučke i ahiretske brige:

حَسْبِـيَ اللّهُ لا إلهَ إلاّ هُوَ عَلَـيهِ تَوَكَّـلتُ وَهُوَ رَبُّ العَرْشِ العَظـيم


"Hasbijellahu la ilahe illa huve alejhi tevekkeltu ve huve rabbul-aršil-azimi" (Dovoljan mi je Allah - nema drugog boga mimo Njega, na Njega se oslanjam, On je Gospodar Arša Veličanstvenog)

(Et-Tirmizi. Ovaj je hadis pouzdanim ocijenio šejh el-Albani.)

Izvor: N-um.com
Obrada: Zikr i Dove
Share on : Facebook Twitter Google+