Share on : Facebook Twitter Google+

Sadaka Briše grijehe kao što voda gasi vatru

četvrtak, 17. prosinca 2015.

Među najveće koristi sadake je to što ona može biti uzrok izliječenja bolesnika i što otklanja razne nevolje i iskušenja. Poslanik, Sallallahu Alejhi Ve Sellem kaže:»Liječite bolesne sadakom, imetak osiguravajte zekatom, a nevolje otklanjajte dovom».

Allahov poslanik, sallallahu 'alejhi we selleme, je rekao: „U svakom danu u kojem osvanu (Allahovi) robovi dođu dva meleka, te jedan od njih kaže: „OAllahu, nadoknadi onome koji udjeljuje“, a drugi kaže: „Allahu moj, ti uništi imetak onoga koji ne udjeljuje!“

(Buharija i Muslim)

EsSelamu Alejkum Ve Rahmetullah Ve Berekatuhu


Mnogi od vas su pročitali status mene admina koji sam objavio da je moja majka u bolnici, i da dovite za moju majku mene... pročitali ste kakvo nas je iskušenje zadesilo po pitanju mog oca koji je nasilan, koji je tukao moju majku više od 20 god... Međutim iskušenjima nikad kraja, znam da je sve to Allahova odredba i da se treba boriti dalje.

Allahovom odredbom moja majka je imala pred udar, bila je nekoliko dana u bolnici, trebala je ostati još ali pošto nema zdravstvenu knjižicu morali su je otpustiti jer nemamo odakle da plaćamo bolničke troškove... da stvar krene po zlu uputili su je ginekologu i otkrili su da ima tumor na maternici. Ljekari kažu da se to može izliječiti ali potrebno je nabaviti lijek za početak kako kažu a taj lijek košta blizu 500 km.
Pokušali smo u centru za socijalni rad da dobije zdravstveno ali odbili su i kažu da nema pravo na to.
Ovom prilikom molim u ime Allaha sve one dobre ljude koji su voljni i koji su u mogućnosti da pomognu u kupovini tog lijeka i plaćanju bolničkih troškova... Pa koliko ko može...

Prepušteni smo  Allahu i vama dobrim ljudima
Ko želi pomoći može se javiti u inbox stranice  

Share on : Facebook Twitter Google+