Share on : Facebook Twitter Google+

Jutarnje dove

četvrtak, 4. travnja 2013.





Allâhumme innî asbahtu minke bi ni‘metin ve ‘áfijetin ve sitrin fe etimme ni‘meteke ‘alejje ve ‘áfijeteke ve sitrike fi-d-dun-ja ve-l-áhireh. 

Allahu moj, Tvojom odredbom osvanuo sam u blagostanju, oprostu i zaštiti, pa upotpuni mi Svoje blagodare, oprost i zaštitu na ovome i na budućem svijetu. 

El-hamdu lillâhi-l-lezî redde ‘alejje rûhî ve ‘áfânî fî džesedî ve ezene lî bizikrih. Lâ ilâhe illâ ente subhâneke Allâhumme estagfiruke lizenbî ve es-eluke rahmetek. Allâhumme zidni ‘ilmâ. Ve lâ tuzig kalbî ba‘de iz hedejtenî. Ve heb lî min ledunke rahmeten innke ente-l-vehhâb.


 Hvala Allahu koji mi je povratio moju dušu, koji mi je tijelu dao zdravlje, i dopustio mi da Mu zikr činim. Nema boga osim Tebe, Slava Tebi Allahu moj, od Tebe oprost tražim za moje grijehe i molim te za milost Tvoju. Allahu moj, povećaj mi znanje i ne dozvoli, nakon što si me uputio, da mi srce moje zaluta, i daruj mi milost od Sebe. Zaista si Ti onaj koji puno daruje!

Asbahnâ ve asbeha-l-mulku lillâhi ve-l-hamdu lillâhi lâ ilâhe illellâhu vahdehu lâ šerîke lehu ve lehu-l-hamdu ve huve ‘alâ kulli šej-in kadîr. Rabbi es-eluke hajre mâ fî hâzihi-l-lejleti ve hajre ma ba‘dehâ ve e‘ûzu bike min šerri mâ fî hâzihi-l-lejleti ve šerri ma ba‘dehâ. Rabbi e‘ûzu bike mine-l-keseli ve su-i-l-kiber. Rabbi e‘ûzu bike min ‘azâbin fi-n-nâri ve ‘azâbin fi-l-kabr.

Osvanuli smo, a osvanulo je i Allahovo carstvo. Hvala pripada Allahu! Nema boga osim Allaha jedinoga. On nema ortaka, Njemu pripada hvala i On sve može. Gospodaru, molim te za dobro u ovoj noći i dobro poslije nje. Utječem Ti se od zla u ovoj noći i zla poslije nje. Gospodaru, zaštiti me od ljenosti i ružne starosti. Gospodaru, zaštiti me od patnje u Džehennemu i patnje u kaburu.

Asbahnâ ve asbeha-l-mulku lillâhi rabbi-l-‘alemîn. Allâhumme inni es-eluke hajre hâze-l-jevme: fethahu ve nasrehu ve nûrehu ve bereketehu ve hudâhu ve e‘ûzu bike min šerri mâ fihi ve šerri mâ ba’deh. 

Osvanuli smo a osvanulo je i carstvo Allaha, Gospodara svjetova. Allahu moj, doista Te molim za dobro ovoga dana: njegovu nafaku, potporu, svjetlost, berićet, ispravnost , a kod Tebe tražim zaštitu od zla kojeg ima u njemu, i od zla koje dolazi poslije njega. 

Asbahnâ ‘alâ fitreti-l-islâmi ve ‘alâ kelimeti-l-ihlâsi ve ‘alâ dîni nebijjinâ Muhammedin sallellâhu te‘alâ ‘alejhi ve selleme ve ‘alâ milletî ebînâ Ibrâhîme hânîfen muslimen ve mâ kâne mine-l-mušrikîn. 

Osvanuli smo u islamu i na iskrenoj riječi, u vjeri našeg poslanika, Muhammeda, sallellahu te‘ala ‘alejhi ve sellem, vjeri našega pretka Ibrahima, čistoga i potpuno pokornoga, koji nije bio idolopoklonik. 

Allâhumme innî es-eluke-l-‘afve ve-l-‘áfijete fi-d-dun-jâ ve-l-áhireh. Allâhumme innî es-eluke-l-‘afve ve-l-‘áfijete fî dînî ve dun-jâje ve ehlî ve mâlî. Allâhumme-stur ‘avrâtî ve ámin rev‘âtî. Allâhummahfaznî min bejnî jedejje ve min halfî ve ‘an jemînî ve ‘an šimâlî ve min fevkî ve e‘ûzu bi‘azametike en ugtâle min tahtî.

Allahu moj, molim Te za oprost i ispravnost na ovome i budućem svijetu. Allahu moj, molim Te za oprost i ispravnost u mojoj vjeri, mojim ovosvjetskim poslovima i mojoj porodici. Allahu moj, pokrij moje sramote i daj mi zaštitu i sigurnost od onoga čega se plašim. Allahu moj, sačuvaj me ispred mene, s moju desnu i lijevu stranu, odozgo i utječem se Tvojoj veličini, da ne budem pokupljen odozdo. 

Allâhumme ‘alime-l-gajbi ve-š-šehâdeti fâtire-s-semâvâti ve-l-erdi rabbe kulli šej-in ve melîkehu ešhedu en lâ ilâhe illâ ente e‘ûzu bike min šerri nefsî ve min šerri-š-šejtâni ve širkihi.

 Allahu moj, Stvoritelju nebesa i Zemlje, poznavaoče nevidljivog i vidljivog, Gospodaru i vladaru svega: svjedočim da nema boga osim Tebe. Utječem Ti se od zla svoga nefsa, i od zla šejtanskoga i njegovoga širka. 

Obrada:Zikr i Dove
Izvor:www.N-um.com
Share on : Facebook Twitter Google+