Share on : Facebook Twitter Google+

KAKO SE RIJEŠITI ŠEJTANOVOG PRISUSTVOVANJA U KUĆI (SOBI)?

četvrtak, 11. lipnja 2015.



Esselamu alejkum, profesore.

Imam pitanje ako Vam nije problem da mi samo kratko da mi odgovorite. Dešava mi se da kada navečer (sa akšamom) odem na sprat sam u sobu (soba je odvojena od svega, samo je ona opremljena ostale su sobe neurađene, pune smeća prašine stvari itd..), da osjetim šejtansko prisustvovanje, pogotovo kada stanem u namaz ili učim Kur’an tako da ne mogu skrušeno obavljat te ibadete. Dugo vremena mi već ovo traje, da li da budem

uporan i pored toga se osamljujem u sobi ili da pređem kod roditelja na donji sprat spavati, jer kad sam u društvu te mi misli i osjećaji nestanu?

Da Vas Uzvišeni Allah nagradi najljepšom nagradom.



ODGOVOR: Alejkumusselam ve rahmetullahi ve berekatuhu.

Hvala Allahu i neka je salavat i selam na posljednjeg vjerovjesnika, a zatim:

Uradio ono što je došlo u hadisu kojeg bilježi Muslim u svom Sahihu od Ebu Hurejre, radijallahu anhu, a u kojem je došlo da je Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, rekao: "Nemojte svoje kuće činiti grobljima, zaista šejtan bježi iz kuće u kojoj se uči sura El-Bekare".



Prema tome, potrudi se da svaki dan proučiš čitavu suru El-Bekaru u toj sobi sve dok ti nestane taj osjećaj prisustva šejtana. Ili ako nemaš vremena, ne znaš učiti suru El-Bekaru ili slično, pusti nekog učeča da uči suru El-Bekaru neprestano dok si ti u sobi, pa čak i kada nisi. Šejtani ne mogu boraviti u kući u kojoj se svakodnevno uči Kur'an.

Takođe, nemoj se bojati džina i šejtana, ne mogu ti ništa bez Allahove dozvole. Znaj da se džini boje ljudi kao što se i ljudi boje njih. Trudi se da ne razmišljaš o tome.
Ve billahi tevfik.
mr. Zijad Ljakić
Share on : Facebook Twitter Google+